Dreams don’t work unless you do

Het is al een tijdje stil op mijn blog. Geen stilte door gebrek aan inspiratie, maar stilte door gebrek aan tijd.

Het is bijna 5 jaar geleden dat Think Tomorrow het levenslicht zag. Als zelfstandige zie je je bedrijf groeien, verwezenlijk je enkele mijlpalen, word je geconfronteerd met groeipijnen maar vliegt evengoed de tijd door de vele groeispurten. Groei blijft belangrijk en ik ben enorm blij dat we gedurende 5 jaar steeds die toon hebben kunnen zetten.

Wat niet onbelangrijk is dat je steeds in gedachten houdt “waarom” je iets doet en wat je zowel op persoonlijk als zakelijk vlak wilt verwezenlijken.

Zo vroeg ik bij opstart 5 jaar geleden aan mijn zakenpartner Kevin voor welke merken hij droomde te werken. Duvel kwam al snel uit zijn mond (in plaats van in zijn mond) en weliswaar mochten we 2 jaar na opstart Duvel tot onze klanten rekenen. Tijdens datzelfde gesprek gaf ik aan dat het mijn droom was om ooit voor de Efteling te werken. Het park dat me enorm nauw aan het hart ligt en ik sinds jaar en dag uit mijn broekzak ken.

Toen ik eind september ontdekte dat Efteling een E-nnovation pitch had uitgeschreven voor Belgische, Nederlandse en Duitse reclamebureaus twijfelde ik geen seconde. We trokken onze stoute Zevenmijlslaarzen aan en stuurden ons idee, in de vorm van een 90 sec durend filmpje, in. Ik weet nog goed waar ik was toen ik hoorde dat we bij de laatste 15 inzendingen waren die een ticket voor de finale kregen (op een totaal van 90 inzendingen).

Dit nieuws vierden we bij Think Tomorrow met een daguitstap naar de Efteling. Met eén halte dichter bij de droom, zette iedereen zich de laatste weken extra hard in om de finale zo goed mogelijk voor te bereiden.

De presentatie verliep enorm goed, de commentaren waren lovend en we brachten de jury aan het lachen met een creatieve introductie. De benen trilden tijdens de aankondiging van de winnaar maar helaas wonnen we niet. De Efteling E-nnovation was een dag adrenaline kicken en toonde me weer waarom ik het doe. Dromen najagen blijft ook als volwassene belangrijk. De inzet was groot maar met het ganse team hebben we ons volledig gesmeten en daar mogen we terecht trots op zijn.

En ach, wie weet worden  sprookjes ooit werkelijkheid en tot die tijd blijf ik werken voor die dromen. Op naar de volgende 5 jaar Think Tomorrow!

 
  1. Ik volg je al geruime tijd en als ik vanop afstand al zie met wat voor een gedrevenheid jullie daar werken en wat een capabel team het is kan die groei zich alleen maar verder zetten. Een ding is zo goed als zeker, de efteling kan je nog in je portefeuille stoppen

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Geplaatst onder: Dingen des levens,E(m)marketing
642 days ago | Short URL